اتحاد Etihad گالری ابوظبی با خانواده هنری عبدالقادر الریس در آرت ابوظبی ۲۰۲۳/ عکس ها

عبدالقادر الریس Abdul Qadir Alrais نقاش شناخته شده و پیشگام امارات است که بسیاری از هنرمندان صاحب نام امروزی شاگرد او محسوب می شوند. خالد صدیق المطوا Khalid Seddiq Al Mutawa صاحب گالری هنر مدرن اتحاد است و او این ابتکار را انجام داده تا با خانواده هنری الریس ، پدر، پسر و دختر در مهم ترین رویداد هنری ابوظبی شرکت کند.

ایران آرت :  رسانه هنر روز خاورمیانه  ArtDayME گالری هنر مدرن اتحاد ابوظبی با خانواده هنری عبدالقادر الریس در پانزدهمین هنر ابوظبی 2023 حضور دارد.

عبدالقادر الریس Abdul Qadir Alrais  نقاش شناخته شده و پیشگام امارات است که بسیاری از هنرمندان صاحب نام امروزی شاگرد او محسوب می شوند.

خالد صدیق المطوا Khalid Seddiq Al Mutawa صاحب گالری هنر مدرن اتحاد است و او این ابتکار را انجام داده تا با خانواده هنری الریس ، پدر، پسر و دختر در مهم ترین رویداد هنری ابوظبی شرکت کند.

در پاویون اتحاد گالری، علاوه بر استاد عبدالقادر الریس، پسرش مصعب الریس Musab Alrais و آثار هنری دخترش نیز به تماشاست.

خالد صدیق المطوا Khalid Seddiq Al Mutawa  اتحاد گالری را به عنوان یکی از اولین گالری های هنری خصوصی در قلب ابوظبی، پایتخت امارات راه اندازی کرد. 

گالری هنر مدرن اتحاد یک فضای هنری ایجاد می کند که علاقه مندان و مجموعه داران می توانند با صحنه هنری همیشه در حال تحول ابوظبی ارتباط برقرار کنند.

کد خبر: 71027
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71027
آرت ابوظبی آرت ابوظبی 2023 اتحاد Etihad گالری ابوظبی عبدالقادر الریس Abdul Qadir Alrais خالد صدیق المطوا khalid Seddiq Al Mutawa
سایر گزارش های تصویری